fridadahlgrens

Bakdag och första innebandypasset

Publicerad 2011-08-22 15:54:05 i Allmänt,

Eftersom att vi skall åka bort en vecka ochjag fyler hela 25 nästan på en gång vi kommer hem så har jag börjat baka lite kakor till min födelsedag. För jag tänker mig att en del av släkten kommer att dyka upp!

Så idag har jag bakat två mjuka kakor och två småkakor. Gjorde en sort som jag alltid fått av min mormors syster som jag alltid tyck vart så fina och väldigt goda. Så nu beslutade jag mi för att försöka göra egna plättbakelser!
Resultatet blev inte helt fel! Väldigt goda och nästan så fina som jag kommer ihåg att de skall vara!

 

Dom kommer säkert gå åt!

Sen hände nått lite otroligt tycker jag iaf! skulle knäcka ägg och i det första ägget var det TVÅ äggulor! Nu kommer ni säkert inte tro mig för de är lite osanolikt men även i det andra ägget jag knäckte så var det TVÅ äggulor!?! De kan inte hända ofta att man knäcker två ägg på rad och båda har två äggulor! Blev en himla bra smet iaf!

 

Ikväll är det första innebandy träningen för mig den här säsongen. Resten av laget har vart i hall sen den första augusti så klart man kommer ligga lite efter och det kommer väl inte bli bättre av att jag gör två träningar sen åker bort en vecka. Men nu är det som det är och formen kommer att infinna sig lagom till seriestart genom hård träning och målmedvetenhet, sjukt peppad inför denna säsongen!

Nu middag, sen mot sävar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela