fridadahlgrens

Funderingarnas tid

Publicerad 2011-08-04 17:37:41 i Allmänt,

Hade verkligen svårt att sova igår, låg och funderade över min framtid och vad som är bäst för mig just nu. Har verkligen tänkt på det mesta och vad som är för och nackdelar. Visst jobbet skulle ge ett bra CV men samtidigt så vet jag att om jag tar jobbet så kommer jag att skjuta upp min examen och om jag känner mig själv så kommer det inte bli lättare att skriva om man väntar. Tror verkligen jag kommer behöva min heltidsstudie takt för att kunna skriva färdigt på en termin. och tar jag jobbet kommer jag få ovärdelrlig arbetslivserfarenhet, men samtidigt vad är det som säger att jag inte kommer att få det senare!?!
Som första jobb så komemr man att behöva lägga ner så pass mycket tid att exjobbet skulle bli väldigt lidande men samtidigt skulle det vara otroligt roligt att få börja jobba med det jag utbildar mig till.

Men efter många om och men och fram och tillbaka och mycket tänkande. Så tror jag nog att jag tyvärr kommer att tacka nej till jobbet och koncentrera mig på exjobbet och sen söka jobb på riktigt. Detta var ändå inte de jobbet jag sökte tidigare i sommar utan fick det bara av en slump. Vet att det är mycket funderingar och några kanske tycker att jag gör helt fel som inte tar detta. Men trots allt så var det bara ett vik på max två terminer så det kommer attgå fler tåg! Nu är jag snart nästan tillfreds med mitt val om jag någonsin kommer bli det.


Men från en sak till en annan....
jag har tvättat sönder mina jogginskor!!  gjorde som jag gjort förr slängde in dem i maskinen men den här gången gick det inte lika bra nått harn hänt i hälen på skon och de går inte att använda får bra jätteskavsår!!  var verkligen inte peppad på att köpa nya skor men är väl llika bra att gå upp på stan på en gång och göra bort de!
Kan ju inte leva ett liv utan joggingskor!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela