fridadahlgrens

Produktiva Söndag

Publicerad 2011-08-21 18:31:30 i Allmänt,

Vi har vart väldigt husliga idag, vi har städat våra garderober och slängt en masa gamla kläder, har tokstädat hela lägenheten ooch jag har bytt gardiner. Sen har vi pantat och vart och handlat. så nu är det skinande rent här hemma känns skönt att ha det gjort. Har även hunnit med att ta en löptur och avslutade just denna dag med att baka två sorters kakor och tacos till middag!

Har hunnit med en himla massa saker idag! Nu hoppas jag på uppehåll och fin väder den här veckan så vi kan hjälpa mor å far att måla färdigt huset. så är det uppehåll imorn så blir vi i Norrfors hela dagen!

Sen på torsdag bär det av, då åker jag Daniel, Joel och Carro till TURKIET!!!!!! Längtar som bara den. Men innan torsdag är det mycket som skall hinnas med så dagarna får inte gå för fort!

Nu kallar soffan på mig tycker jag är värd att slöa lite efter denna tok produktiva dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela