fridadahlgrens

Tar mig en ordentlig funderare om höstens innehåll...

Publicerad 2011-08-03 17:40:53 i Allmänt,

Hade ju som sökt ett jobb bara för kul och det visste jag att jag inte fått. Men idag så ringer det en
rektor från en anna skola här i övik och frågar om jag var inttresserad av en annan tjänst. En heltidare men hon förstog att det skulle bli körigt tillsammans med mitt ex jobb så hon kunde dela den så skulle jag få 60% och tre sammanhängande dagar.

Kände att det avr väldigt lockande, samtidigt som jag inser att om jag skall jobba på riktigt så kan det nog bli svårt att skriva exjobbet. Men samtdigt igen så skulle det ju inte vara dumt att få börja jobba. Sen det som talar emot är att det är en bra nbit utanför Övik centrum så jag måste ha bil och det kostar att köra bil. Så frågan är om det är värt ekonomiskt. Men sen igen så är det ju alltid bra men erfarenhet och jag känner mig verkligen peppad att få börja jobba.  Måste verkligen fundera ut hur jag skall göra får tänka tills imorn :S bara det att det är så lite tid gör att jag känner mig stressad och förvirrad.

Exjobbet måste hur som helst skrivas så blir det på hel/ halv fart och jobb eller inte jobb de kan jag inte bestäma nu!!

Hur ska jag göra?!?!   funderar så det knakar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela