fridadahlgrens

Cv och Personligt brev

Publicerad 2011-12-15 12:38:30 i Allmänt,

Fick ju med mig en massa bra tips igår om hur man ska skriva och vad man ska skriva i ett personligt brev respektive CV. Trots detta så inser jag att det krävss nog en massa träning för att kunna slänga ihop ett bra personligt brev. Ett CV är trots allt bara vad man gjort, men sen att försöka sälja sig själv och på ett bra sätt det är inte lätt de. Men tillsut så kanske jag lyckas knåpa ihop nått som går att skicka iväg och då är det bara att hålla tummarna. Fast man måste kanske hitta ett jobb att söka också :P finns ju som sagt inte så många jobb att söka. Men min kompis tipsade mig om att det fanns ett textillärar jobb ute i Gällivare ska söka de iaf, känns bättre att söka jobb där uppe än typ i skåne.  Inget ont om Skåne men jag vill inte bo där helt enkelt :P

Ska ta mig en promenad ner till universitet och kolla upp min släpande kurs men de känns ju så där att gå ut å gå när de  spöregnar, vad hände med snön och kylan!?!?!

Just ja, jag vann inte bowlingen igår, jag var totalt sämst haha men jag blev ju bästa tjej iaf :D glädjass åt de lilla!!

I år är det Doris  som är tomte hos oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela