fridadahlgrens

Fredag

Publicerad 2011-12-16 09:54:48 i Allmänt,

Det känns lite frustrerande att inte ha pluggat nått på typ två veckor. Jag väntar på att jag skall få tillbaka min rapport från min handledare så ajg vet vad som skall ändras för jag anser att jag är klar :P Har inte ens öppnat dokumentet och tittat på vad jag skrivit , hon sa att de skulle komma is lutet av denna vecka så de blir väl i eftermiddag den kommer dyka upp. Så nått plugg den här veckan lär det ju inte bli. Får verkligen hoppas att det inte är nå mycket som måste ändras på, för vill inte sitta på jullovet och ha en massa plugg att göra.

Sen hoppas jag att jag ska få klarhet vadd ajg skall jag göra min släpande kurs, men de är ju så förbannat sega på att svara på frågor dom vet ju ingenting har blivit runt skickad jag vet inte hur många gånger, och ingen som vet nått om vad jag skall göra för att få Godkänt på min kurs. SUCK men alölt är bara mitt fel så får skylla mig själv :(

Måste få komma med ett mattips, det är bland de neklaste och godaste fiskrätten jag vet: TACOFISK, de måste ni bara pröva om ni inte gjort de. En klar favvo här hemma!!

Nu ska jag göra mig i ordning och bege mig ner till stan med Lucy! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela