fridadahlgrens

Julkalendern och morgonpromenad

Publicerad 2011-12-01 11:46:50 i Allmänt,

Var helt säker på att det var den sista november idag, förstår inte alls hur jag tänkte, så jag höll på att missa att titta på julkalendern. så det var en himla tur att Jag och Lucy skulle gå en morgonpromis så hon påminde mig om att titta på julkalanedern först innan vi tog proemenaden! Jag brurkar alltid förska se julkalenderna varje år bara för mysfaktorn de är ju sjukt mysigt att krypa upp i soffan och titta på! Det är ju inte alltid den är bra men årets verkar lovande! Ska försöka hinna med några avsnitt av mysteriet på greveholm och Sunes Jul förstås dom julkalendrarna är riktigt bra!

Idag har jag inte tänkt gör många knop betämde mig för att ta tag i mitt pluggande igen nästa vecka gillar att ha långhelger haha Har ägnat mig åt att slå in lite fler julklappar men också paketerat in mitt julgodis som jag kokade ihop igår.



Blev fina godisstrutar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela