fridadahlgrens

Så var det Jul!

Publicerad 2011-12-23 10:38:59 i Allmänt,

I Måndags åkte vi som sagt ner till Övik. Snacka om fullproppad bil, lilla polo har nog aldrig vart så fullproppad med saker. Det var julklappar, massa packning, Olle med packning samt våra katter och deras grejer. Det gicck banne mig inte att få in nått mer i bilen. Kan lätt säga att jag har åkt bekvämare. Ett berg med julklappar till vänster om mig och massa packning på golvet mina fötter fick knappt plats och en katt i knäet! Men vi kom fram utan problem, vilket var väldigt skönt!

Väl framme i övik så har det vart väldigt mysigt. I tisdags var vi och träna Danne tog som vanligt kål på mina muskler så nu kan jag knappt röra mig, så där lagom till jul hehe
Men mysigaste av allt var nog att vi var på Paradisbadets spa i onsdags, vi åkte massor med rutchkanor och bara njöt av att bada bastu och ta de lugnt otroligt mysigt var de! Sen igår bar det av hem till kära lilla Norrfors. Och för en gångs skull så gick även tåget så det blev en bra resa hem, slapp trängas på en buss mycket skönt!

Nu är det som sagt jul, mamma griljerade skinkan igår och jag klädde granen, det är nått speciellt med att klä granen, de är så mysigt! Nu på förmiddagen har jag hunnit med att röra ihop lite ischoklad och nu väntar jag på att jag skall åka till jobbet. Ja, eftersom att jag inte vet hur det ser ut efter jul så blir det till att jobba även denna jul, men förhoppningsvis så till nästa jul så har jag ett fast jobb och slipper jobba på jul! Men nu är det som de är och jag har trots allt fått ett bra schema över jul så de kommer gå bra!

Nu vill jag bara önska er alla en Riktigt God Jul!!












Delar av granen!



Julgranen i all sin prakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela