fridadahlgrens

GLASS!

Publicerad 2011-07-14 20:09:58 i Allmänt,

Kom just hem från en glassdejt med Gina! God mjukglass och en massa pratande som det skall vfara en solig sommarkväll! Vi satt vid gästhamnen och åt våran mjukglass och tittade på båtar och människor!
Så trevligt att sitta där typ mitt i centrum och bara njuta!

Vilka båtar det finns, vissa båtar är ju större än mindre hus, folk måste ha mycket pengar! när jag blir stor ska jag också ha en båt att glassa runt i!

 

Nu ska jag avsluta min kväll med att se tisdagens avsnitt av Morden i Midsommer, missade ju det för vi var på bio. Måste passa på att se ikapp när Daniel är på jobbet då han verkligen inte tycker om den serien. hur man nu inte kan tycka om att titta på Morden i Midsommer förstår jag inte, det är ju en helt underbar serie! Så nu blir det dags för avsnitt tre för mig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela