fridadahlgrens

Min lediga dag

Publicerad 2011-07-14 16:30:13 i Allmänt,

...den har jag spenderat med att skrapa och måla delar av ett garage, de är en del av vårt andra sommarjobb som vaktmästare. Fy tusan va tråkigt de är att skrapa, måla går bra de tycker jag nästan är lite roligt men att skrapa tvi vale! (Ja, pappa jag vet, jag ska komma hem och hjälpa till att skrapa och måla huset!) Blev så trött av att skapa att när vi kom hem så somnade jag en stund i solen kanske de skönaste som finns att somna i solen!

Längtar efter fler sånna här dagar med blå himmel när man får vara ledig och
få sola åka båt och bara ha det bra!


Innan Daniel for på jobbet hann vi även med en sväng på gymet, tränade armar, nu börjar mina nästintill obefintliga biceps och triceps faktiskt synas så om jag kanske inte har kunna sprungit så mycket som jag velat så har jag iaf tränat muskler, inte helt fel de heller!

Nu sitter jag och väntar på att Gina ska höra av sig, så ska vi gå och äta glass nånstans, tycker jag är värd det efter att ha jobbat hårt på min lediga dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela