fridadahlgrens

SOL

Publicerad 2011-07-20 21:29:18 i Allmänt,

Solen den bara fortsätter att skina, känns som att det aldrig är dåligt väder den här sommarn! så skönt när man kan cykla till och från jobbet i bara shorts och linne!

Tog en morgonpromenad i morse skönt att komma upp i tidigt även fast man börjar vid tre man hinner med så mycket på dagen då. Även fast jag just idag kanske inte har gjort så mycket.

Vi var en sväng upp till hyreshusen vi är vaktmäster på och hjälpte ett gamalt par att stänga ett fönster. De var rätt söta frun sa att man inte skulle lyssna på gubben då han såg småfolk överallt och gubben sa att tanten inte visste vad hon tala om, tydligen ingen som visste nått i deras hushåll :P

Allt detta bokläsande i solen har gjort att jag nog aldrig vart så brun som jag är nu och inte ens bränt mig, inte behöver man åka utomlands för att bli ordentligt brun den svenska solen fugerar alldels utmärkt!




Så här jag spenderar mina lediga dagar i solstolen med bok!

slänger in en bild på våran tokiga katt som verkligen tror att hon skulle
kunna ta sig an en svan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela