fridadahlgrens

Tiden går fort...

Publicerad 2011-07-05 20:59:38 i Allmänt,

Tiden går så fort hinner inte med att uppdatera, har haft en hektisk helg och sen bara jobbat hel dagar nu i början av veckan hinner som inte med allt jag vill!

Hade iaf en helt underbar helg hemma i Umeå, lördagen bjöd på hemmavistelse i Norrfors alltid lika skönt att komma hem till byn! Kvällen den, levererade även den. Drack vin och sällskapde med vänner och framförallt med underbara Lucy var en sjukt trevlig kväll. Tyvärr inga bilder att bju på då kameran glömdes hemma. Och kvällen avslutades med nattmat och trevligt att slippa sova ensam ;)

Söndagen trodde jag skulle vara lite tyngre men vi både mådde väldigt bra så det blev morgonpromenad hem till Nydala och sen äkte jag hem till Norrfors igen! Där väntade fika med kusin med familj som var hemma från Gotland! Var väldigt trevligt som vanligt att träffa dem och kusinbarnet Emil han växker så de knakar!

VI bjöd på fika jordgubbspaj ocg drömrulltårta, ÄNTLIGEN fick jag baka lite!







Tycker alltid att det är så kul att komma hem älskar att hjälpa mamma i trädgården och bara pyssla på lite, lite som terapi! Älskar verkligen blommor som blommor, nått som jag också skall ha i min trädgård när jag flyttar till hus är pioner de kommer tillbaka varje år och är verkligen bara så vackra och luktar sååååå  gott!!









Dessa blommor växer i hemma i mammas trädgård så fina! i bakgrunden skymtar ni ett till litet gult hus det är min lekstuga som jag fick av farfar när jag var typ 8. En liten kopia av huset :P

Det som är mest spännnande nu är att jag har sökt ett jobb, ett riktigt jobb. det fanns att söka en 75% tjänst som textillärare på en skola här i Övik. Har skickat in ansökningen nu så får vi väl se hur långt det räcker!

Ne nu är det dags för morden i midsome, nu får Daniel säga vad han vill men de ska jag se!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela