fridadahlgrens

Träna!

Publicerad 2011-07-12 09:22:40 i Allmänt,

Tog mig ut på en löptur igår med Danne vi sprang intervaller i motlut, gjorde 10 stycken och de gick riktigt bra. Men det känns idag har träningsvärk i rumpan och benen! Men de är skönt att veta att man har tagit i! Nu ska vi strax gå till gymmet och träna rygg sen blir det ryggläge i solen med min nya bok BLONDE får hoppas den är bra för den är riktigt tjock!

Sen är tanken att jag ska hinna med en kortare löptur med innan middagen får se hur benen reagerar eller ja för den delen hela kroppen brukar ju få så ont när jag långlöper men ska föröska härda ändå.

VI hade tänkt att vi skulle ta oss till stockholm i augusti men det blir inte så, måste tänka på pengarna när man inte får så mycket lön i juli. Bättre och spra och åka senare i höst när det känns tyngre att vara i skolan! kanske blir en weekend senare i höst istället för å fira att jag fyllt år men det får tiden utvisa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela