fridadahlgrens

Jomenvisst!!

Publicerad 2012-01-23 14:07:25 i Allmänt,

Vi hade allt i våra egna händer i går, vinst och utdrygad serieledning förlust och vägen till ett kval skulle bli lite krångligare. Men vi går ut på plan och är sjukt taggade och ger aldrig Ersboda en chans att  känna att de skulle kunna vinna matchen. Vi gör en riktigt bra match och vinner med 7-2 och de mot tvåan i serien så man kan inte annat än att vara sjukt nöjd med den insatsen vi gör!

Bjuder på en bild från matchen, lägg märke till att mitt fejs är alldels suddigt typ som i filmen the ring :P

Sävar i serieledning!

 

Känner mig dock inte riktigt på banan idag, Danne har smittat mig med sin förkylning så hosta och kurering står på schemat idag, blir inte många knop gjorda här. Har  dock faktiskt tagit mig i kragen lite och tagit tag i lite plugg, till de kurser jag skall läsa nu i vår.  Nu ska jag tycka lite synd om mig själv och baka en kaka hehe

Kommentarer

Postat av: Suss

Publicerad 2012-01-23 16:52:08

Du var ruggig i målet igår! Tänkte bara säga det!!

:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela