fridadahlgrens

Opponeringen gjord

Publicerad 2012-01-12 16:22:24 i Allmänt,

Igår var det så dags väldigt skönts för den slutgiltiga opponeringen. Kändes otroligt skönt när det var över! det bästa av allt var att jag inte fick så jätte mycket synpunkter om vad som skulle ändras utan att det alldra mest var alldels utmärkt, så igår efter jag kom hem så gjorde jag bort nästan allla punkter som skulle ändras så nu är rapporten så gott som klar!! Så kände mig otroligt, glad igår!



Helt sjuk tanke att jag nu har plågar mig igenom detta eviga skrivande! Bara att hoppas att nu bli godkänd med! Eftersom att det gick så bra med slutopponeringen så kände jag för att fira så jag och Danne bestämde oss för att äta ute! Mysigt och lyxigt så där miti i veckan!!

Idag har jag passat på att städa hela lägenheten så det är nu rent och fint överallt, sen avslutar jag städar tagen med att avfrosta frysen med medans det fortfarande är kallt ute! Har som inte gjort nått speciellt idag även om jag har hunnit med lite saker hehe

Nu är det dagss att gra middag och tagga träning!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela