fridadahlgrens

Saker att göra

Publicerad 2012-01-24 09:37:15 i Allmänt,

Förra veckan hade jag ingenting att göra var liksom ett vaccum efter att ha jobbat så hårt med ex-jobbet och sen lämnat in de. I veckan verkar de som jag har fullt upp hehe. Har äntligen fått veta hur jag ska göra med min släpande AUO 1 kurs sså nu ska jag skriva färdigt den rapporten och lämna in den. Sen måste jag åka fram och tillbaks till Övik på torsdag för att skriva in mig på en kurs. Sen är det dags att hitta ett jobb!

Så nu är det fullrulle igen, dags att ta tag i mitt liv igen och gör nått vettigt!! Men idag ska jag åka hem till Norrfors , en sväng, hjälpa mor lite samt se om jag har mina gamla skidor kvar så kanske man kan börja åka lite längdskidor med :D

Positivt idag är att jag inte har blivit sjukare utan snarare tvärtom jag känner mig betydligt piggare idag, så det är skönt. ska tänka över om jag ska träna ikväll eller inte :P Måste tänka med hjärnan och inte hjärtat i när de gäller att inte träna tror jag hehe svårt när man inte vill annat än att lira boll!

Nu hem till Norrfors!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela