fridadahlgrens

Oj, nu var det länge sen sist

Publicerad 2012-03-01 15:27:37 i Allmänt,

så vad här hänt på sistonde då, ja inte så mycket egentligen eller ja  de händer saker men mest samma saker haha Har jobb tills veckan efter sportlovet plus lite extra tider här och var så det känns riktigt bra. skönt att det kommer att rulla in lite pengar de är aldrig fel. Trivs faktiskt bra på hagfa det är mycket att tänka på och amn lär sig nya saker varje dag. De svåraste är inte själva ämnes komptensen utan allt mer omkring, hur mycket man ska orka tjata och det finns ju endå en vis del elevansvar i högstadiet. Men det är svårt att komm in mitt i en termin när allt redan är påbörjat och man itne riktigt vet vad planen är framöver, men det funkar ok, man kan ju inte vara fulllärd på en gång. Bara att suga in allt som en svamp och hoppas att man har gjort ett bra intryck så man kanske får komma tillbaks! Men det känns att man anstränger hjärnan ordentligt varje dag, helt slut i lilla knoppen när jag kommer hem!

Annars så har jag bestämt mig för att spela fotboll i sommar, känns faktiskt riktigt roligt att få lira lite boll igen, formen är väl sådär än och inomhus fotboll är inte heller riktigt min grej. Lite för seg i kropp och knopp för att klara av de. Men förhoppningsvis blir det bättre när vi kommer ut på riktig plan! Bara att hoppas att Danne får jobb här uppe i sommar så kommer de här bli en underbar sommar!

Men närmast så ser jag framemot sportlov min lilla hjärna kan verkligen behöva de, jag är mer förvirrad än vanligt nu förtiden tur att danne är van så han kna plocka ihop bitarna av mig haha!!




lite så här har jag kännt mig i veckan, har inte vart mycket rätt
den här veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela