fridadahlgrens

Så less å frustrerad

Publicerad 2013-04-14 21:20:20 i Allmänt,

Satan så less jag är på min inneboende. Jag önskar verkligen att jag kunde slänga ut han på en gång så jag slapp se han nå mer. Kan med ärlighet säga att jag hoppas alla olycker i världen drabbar honom! Hatar att jag är så vek att det är jag som känner mig ovälkommen i MITT hem de är trots allt min lägenhet! Får en klump i magen av att gå hem för jag vill inte träffa idioten. Önskar jag vore starkare så jag verkligen stog på mig så han fick lida!

Dessa två veckor som är kvar av April får mer än gärna gå fort som tusan, fast jag känner på mig att det kommer bli de längsta på väldigt länge.  Men sen kan det bara bli bättre!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela