fridadahlgrens

Helg

Publicerad 2011-07-17 10:08:26 i Allmänt,

Jobbade i fredags, kändes lite konstigt då de jag jobbat med i fyra veckor nu skulle gå på semester. Kändes lite som att jag skulle på semester med, men inte de jag får jobba på g fyra veckor till innan de blir lite ledigt innan allvaret börjar! Efter jobbet i fredags så drog vi ut till stugan för lite lugn och ro. Så skönt att bara kunna slappna av lite trots de dåliga vädret. Såg brons matchen igår kul att de lyckades ro hem en medalj, en liten bragd de var ju en man mindre rätt länge! Idag är det iaf sol så jag ska gå och parkera mig i solen med min bok hela dagen tills daniel kommer vid halv sex och hämtar mig! Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela