fridadahlgrens

Jätte hagel!!

Publicerad 2011-07-12 14:01:39 i Allmänt,

Skjutsade Danne till jobbet och for sen vidare mot BOOM och Rusta tänkte att jag skulle fönstershoppa lite :P
När jag är på väg in till Rusta så börjar det falla centimeterstora ishagel kulor (eller vad man nu ska kalla dem) från himmlen helt sjukt och de kom många och mycket tills de övergick till totalt spöregn så där så man nästan inte tror det är sant att de kan regna så mycket på en gång. Sprang till bilen och blev helt genomblöt!
Snabbt vänder vädret det var fint och soligt imorse när vi var på gymet sen kom ovädret.

Tog kort på haglet med men hittar inte sladden till telefonen så jag akn föra över bilden irriterande!

Men lika bra att de regnar de så behöver jag inte ha ångest över att jag spenderar dagen inne och bakar lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela