fridadahlgrens

jo men visst

Publicerad 2011-07-18 20:41:56 i Allmänt,

Har ju tränat på gymet med Daniel nu i sommar och tro det eller ej så börjar det faktiskt synas att jag har lyft lite skrot! Inte minst på mina spagetti armar som faktiskt kanske är uppfraderade från vanlig spagetti till lite tjockare variant med tuggmotstånd! Inte nog med att jag lyfter det jag ska lyfta är ju även Daniels personliga lilla slav så jag bär vikter hit och dit hela tiden. Tror ibland ja bara bär för att Daniel jäklas med mig :P

Känns faktiskt lite kul att man känner att de ger nått och att det inte var att kasta pengarna i sjön när vi köpte gymkort i sommar!

Här skulle det egentligen komma en fin bild på mig på gymet. Där ni skulle ha fått se hur jag tar i men ni får hålla tillgodo med denna. Rätt lik faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela