fridadahlgrens

ledig onsdag

Publicerad 2011-07-27 18:58:24 i Allmänt,

I går efter jobbet for vi direkt ut till stugan, för en välbehövlig liten paus. Vart god mat kvällsdopp och kvällsmys med kissekatterna till Allsång på Skansen. Vi sov även där ute och tanken var att vi skulle gå upp tidigt och åka in till stan och klippa gräs och måla på vårat vaktmästeri. Men ibland går det inte som man vill och vi sov till kl nio. Sen var det bara att bege sig raka vägen och börja med de vi skulle! Hann iaf göra lite av det vi skulle men imorn är det bara gräsklippning som gäller så hoppas det är uppehåll.

Sen har jag hunnit med en stund i solen med min bok så skönt att slöa i solen en stund! Efter power napen i solen så kände jag att jag var sugen på att baka lite så nu står det en citronmarängpaj i ugnen så får hoppas den blir god! HAr även hunnit med att göra lite mat, blev pasta och köttfärssås och hela fem matlådor så nu känner jag mig rätt nöjd för idag och det är ju trots allt onsdag så placerar mig nu i soffan med ett glas rose!


 

Så har en bra kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela