fridadahlgrens

Så var de måndag igen

Publicerad 2011-07-11 17:30:19 i Allmänt,

I lördags så var Gina här, vi åt middag och drack vin! Var väldigt trevligt, sen kom även olle och Rammsy förbi en sväng jag och Gina mblev kvar hos oss hela kvällen tills det var dags att dra på Olles. KÄnde ju som vanligt ingen ute på krogen men det var trevlig ändå kul att se lite fok och skaka lite rumpa! dock är jga lite arg på mig själv att jag inte knäppt nå kort. Vet inte vad som har hänt med mig, måste bli bättre på att komma ihåg kameran!

Drack förresten ett väldigt gott vin i lördags, fruktvin med citronsmak blandade med lite sprite det var som å dricka kall läsakande citron saft inte dumt de!!

Vaknade nio i söndags och måde bättre än jag hade trott, så jag hann sola en stund innan det var dags att bege sig till jobbet igen. Hann även se en bit av kvartsfinalen kul att de kunde vinna så blir de lite spänning att titta på semifinalerna.

Idag var de tungt att gå upp och cykla iväg till jobbet, tycker hela dagen har vart så sjuk lång tiden har liksom stått stila hela dagen. Ska försöka ta mig ut på en löptur om en stund känner att jag verkligen måste komma igång å löpa igen. Men jag har tappat lite motivation då det mest gör onte när jag är ute å springer de blir inte lika roligt. Allt känns liksom bara jobbigt och tråkigt. Måste försöka övervinna de nu så jag kommer i form nångång.

Ne smälta matenen stund nu och sen ut å kuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela