fridadahlgrens

UMEÅ

Publicerad 2011-07-01 10:26:33 i Allmänt,

Är ledig i helgen så jag har bestämt att jag skall tillbringa min helg i UMEÅ, danne jobbar ändå hela helgen så ingen idé att stanna här. Helgen kommer att betså av en massa roligt med Lucy som jag föröverigt får lifta med upp till Ume, men sen skall jag även hem Norrfors och skrapa lite hus och hälsa på mor å far se å det kommer bli en bra helg!

Igår när jag var på ica så fick jag ett infall och köpte hårfärs Svart dessutom så sitter med färgen i håret nu så får se hur svart det blir kasnke ser ut som en häxa, men det är ju sol ute så får väl solbleka håret lite om de ser förjävligt ut!

Ne, ska packa färdigt nu och skölja ur färgen ur håret innan Lucy kommer och hämtar mig!

Ha en bra helg alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela