fridadahlgrens

Dagarna går fort

Publicerad 2011-11-08 09:16:50 i Allmänt,

I lördags var det match igen. Hela vägen till och från Skellefte. Egentligen är det aldrig roligt att åka dit, man undrar ofta om domarna ens läst regelboken. Men så är det i skellefte så bara att acceptera  när man väl åker dit. Vi vann matchen med 5-1. skönt att åka därifrån med en vinst annars hade dagen kännst otroligt bortkastad! speciellt när man sitter på bänken, de är sånt man är medveten om som målvakt att åka på borta matcher oh sitta bänk de händer. Samtidigt så ska man inte gräva ner sig för de man ska ta platsen och se glad ut, men nog spelar jag hellre !

dags att bita ihop iveckan och spela så bra som jag kan, lätt att man tappar fokus ibland, eller att man försöker så mycket att det bara blir pannkaka av de hela. Lite så har de känns på sistonde. Kanske dagss att slappna av lite, men de är svårt. Är inne i en sån period då de mesta känns jobbigt och tungt, känner hur ångesten vaknar till liv och kommer närmare. Vill så mycket men ingenting funkar. Hatar känslan, man känner sig nere, fast samtidigt så vet man att men egentligen inte haar nått att vara ledsen över. Egentligen är jag precis där jag vill i livet, men ändå inte. Måste ju vara därför man känner så här....  SUCK

Ne dags att skriva några ord på rapporten så de händer nått, eller ta en promenad, men vart är SNÖN undrar jag också, kanske därför man känner isg nere, det har inte blivit vinter än! LÄngter faktiskt sjukt mycket efter kyla och snö!


Jul hemma i Norrfors!


Pimpla röding!




De är de här dagarna jag längtar efter, de här kanske är det bäste
stället som finns! Älskade Boxfjäll!





Vill ha sånna här dagar i år också, sol kyla, snö och skoter!

Pricken över i:et är nog pappas fastkörning,
strax efter att han haft en föreläsning för danne hur man ska göra
för att inte köra fast! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela