fridadahlgrens

Giv mig styrka

Publicerad 2011-11-16 16:43:42 i Allmänt,

Hatar att vetenskapliga böcker är så förbannat svårlästa, kan ingen ge mig en lättläst bok!!! Eller skriva åt mig vad sociokulturella perspektiv är? Eller jag fattar ju kärnan men jag tror inte att det blir godkänt att sammanfatta skiten på två meningar, helt sjukt har suttit och läst typ hela dagen för att hitta nått vettigt som jag kan använda mig av och mycket lite är användbart iaf för mig. Förstår ju som sagt inte hälften av vad som står. Varför bara itne skriva på begriplig norrländska!

Tänkte mig att de inte skulle vara så svårt att bara slänga in et liten teori så där, men nu känns det hela inte lika lätt längre måste ju kunna koppla skiten till resten av arbetet med. Plus att alla böcker som verka handla om detta är utlånade tydligen ett populärt ämne. SUCK! Ne de är väl så när man är så nära mållinjen så kommer bakslaget och man är tillbaks på ruta ett, FÖRBANNAT!

Tog mig en löptur för att släppa allt och rensa huvvet från teorier, tyckare och tänkare. inte blev de så mycket bättre hölll på bli överkörd av en idiot till cyklist och sen så fick helvetes ont så jag kunde inte springa så fort som jag ville eller så långt som jag hade tänkt, en än gång FÖRBANNAT!

Tur jag ska och knäcka till ryggen imorn, får vi hoppas att de går  över det är ju inte billigast att knäcka till ryggen varje vecka. Ska ta och stretcha ryggen lite nu så kanske de onda går över litegrann iaf. Sen får jag väl återgå till att försöka förstå teorier kommer nog bli lite tokig på grund av de här GAAAAAAAh!

Men hare bra  alla jag ska fortsätta tänka på Vygotskij och hans teorier om lärande, FÖRBANNADE gubbe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela