fridadahlgrens

Har hört följande...

Publicerad 2011-11-21 09:06:47 i Allmänt,

... att det är fem cenitmeter snö i Dorotea bara de säger ju att när jag blir stor så ska jag flytta till inlandet där snön alltid verkar komma! Så om ni ser ett lärar jobb i Dorotea tveka inte att tipsa mig om de :P

Borde verkligen ägna denna dag åt att skriva men inspirationen finns bara inte där, förstår ju fortfarande inte vad jag ska ha den där j*vla teorin till. Men de gälller väl bara att ge sig fasen på att man kan jag ska ha skrivit färdigt innan jul så är det bara för jag ska ha Jullov som bara går ut på att jobba och att äta gott! Så det är väl bäst att jag öppnar mitt dokument och försöker skriva ner lite ord. Men det lockar sjukt mycket mer att gå upp i förrådet och hämta ner mina tomtar, men skolan går först var de inte så....



Jag vill göra snöänglar och busa i snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela