fridadahlgrens

Mittseminarium

Publicerad 2011-11-15 18:02:23 i Allmänt,

I dag var det dags, typ första dagen i skolan på sjukt länge, bara att cykla ner på universitetet tog emot man blir faktiskt lite bekväm av att bara jobba hemma. Men men det var bara att pallra sig iväg för att få veta hur det egentligen stog till med mitt rapport skrivande. Väl där så fick jag veta en del som jag borde lägga till som fattades, men det kändes  ändå hyffsat bra det var inte så jätte stora saker som skulle ändras så om det går bra så ska jag nog ha gjort bort de den här veckan och sen nästa påbörja diskussionen. Fördå kan man Julpynta hela nästa vecka :P

Nu gäller det bara att hitta en bok som handlar om det scosiokulturellaperspektivet, ingen som har en sån på lager? De verkar vara populära böcker då alla är utlånade på UB suck. Får väl sätta mig i röda rummet för en gångs skull och läsa lite :S såg jag verlkligen itne framemot men vad ska man göra om det inte finns någon bok.

Kändes skönt iaf att det var så fasligt mycket som måste ändras det är bara att tuffa på med skrivandet så ska nog mitt skrivande vara färdigt innan jul!


Idag har iaf vädret blivit lite kallare jag vill ha snö till första advent, så det är nog dags att den behagar komma nu! Längtar efter julmusik, julmarknader och julklappar! Älskar den här tiden på året, ja iaf om det kommer snö annars blir det bara mörkt och tråkigt.

Nu mat och sen IB-träning! Bra dag de här :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela