fridadahlgrens

Två förluster med en liten vinst...

Publicerad 2011-11-22 19:06:25 i Allmänt,

Den här dagen började så där men nu känns det lite bättre :P Efter lite efterforskning så visade det sig att Ribban i min förra idrottsklass har ett papper som kan rädda mig från att läsa om en kurs vilket känns väldigt bra! Sen så tror jag även att jag äntligen har kommit underfund med vissa saker i mitt skrivande så nu är det bara att pinna på!!

Jag och Danne brukar när lusten faller oss in börja tävla om olika saker så som bio besök eller fika priset kan vara lite vad som helst, men även lekarna. Vi tävlar när vi kommer på en lek som vi tycker sig passa att leka i allt från pricka en kapsyl i ett glas till vem som kommer först upp för trappen. Idag var en sån dag när vi fick för oss att tävla lite. Vi har kastat gris här hemma och nästan dött av hysteriskt skratt och bollar som flyger överallt i lägenheten. Men sjukt kul var det! Det tråkiga var att jag förlorade de två mgångarna som var dyrast så nu är jag skyldig Danne ett bio besök och snacks till det medan jag vann omgången som vi spelade om drickan. Värdelös omgång att vinna en drickan var ju de billigaste :P men om man ger sig in i leken får man, leken tåla!

Nu sitter jag här i soffan och sörjer min förlust i griskastningen, men snart är det dags för IB träning ser jag frameomt skönt att komma ut genom dörren en gång idag iaf :P

Det är tydligen fler än jag som är peppad på IB träning!

Har lagt ut en ny matta ihallen och det är numera favvoplatsen
att både sova och busa på

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela