fridadahlgrens

långt mellan inläggen nu...

Publicerad 2011-09-14 19:41:34 i Allmänt,

Men det händer inte så mycket just nu. Känns som höstlunken har satt sig nu, jag vet vad jag ska göra och försöker jobba med det. Att skriva exjobb kanske inte är det roligaste eller mest inspirerande ja gjort men det flyter på än så länge. Jag har iaf kommit igång och skrivit några sidor så de känns bra. Har gett mig tusan på att hålla mitt tidsschema så man kan njuta lite av julen.

Men sjukt less på regn nu, det har typ regnat varenda dag ända sen vi kom hem från turkiet, hur tråkigt är inte de. Jag som gillar hösten, brukar ju vara så finafärger och härlig luft. Men regn hela tiden är fasen inte roligt man blir lite less och omotiverad.

Fick min nya IB-hjälm igår på träningen

knallorange och fin. Känns lite konstigt med nyhjälm. Har ju haft min gamla så länge! Fast jag gillar den nya lite granna med. Men det kommer nog att ta ett tag innan jag och min nya hjälm är riktigt bra kompisar men tillslut så ska vi nog kunna jobba mot samma mål!  Nu väntar jag bara på de nya målvaktkläderna med som tydligen ska vara minst lika oranga som hjälmen så det bli nog riktigt snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela