fridadahlgrens

Tillbaka till vardagen

Publicerad 2011-09-06 15:43:02 i Allmänt,

För en vecka sen så var vi i turkiet och stekte och njöt av de sista dagarna i frihet! Nu är man tillbaka till verkligheten. Har sen vi kommit hem hunnit med att baka kakor, storhandlat, spelat innebnady och fyllt år! Har fyllt dagarna med roliga saker helt enklet!

Innebandyn måste jag säga gick över förväntan för mig men med tanke på hur lite jag har tränat så känns det ändå skönt att det är en stund till seriestart, känner att det fortfarande finns myckat kvar at ta igen. Men det är alltid kul att spela matcher, vi spelade oss ända fram till Final, men tyvärr ås förlorade vi finalen men tvåa är inte fy skam heller! Dock känns det som tusan i kroppen att jag spelat några matcher, kanske inte bästa uppladdningen med en vecka i turkiet är nog därför träningsvärken inte är att leka med! I går kunde jag knappt gå kände mig defenitivt mycket äldre än jag är! Men det som inte dödar det härdar!

Gammal bild men där nera på golvet krälar jag runt när jag spelar :P

 

Igår var det min födelsedag, fyllde hela 25 år! och med min träningsvärk känner jag mig inte en dag yngre än 85! Men gårdagen var en helt underbar dag! Hela tjocka släkten kom förbi på fika, alltid lika trevligt att träffa alla! fick även massa fina presenter!! Tack alla som kom och förgyllde min dag!

Idag var första dagen tillbaka i skolan, har lite blandade känslor angående den här terminen, känns skrämmande att skriva exjobbet men samtidigt så när jag har gjort det här så kan jag söka jobb på riktigt och börja arbeta med det jag har utbildat mig till och det vill jag ju göra! Men innan dess måste jag klara va den här terminen, bara att härda ut och göra det! Men jag är övertygad om att hösten komemr att bjuda på en massa annat roligt än bara plugg också!

Nu är det bara att börja ta tag i allt så man kommer igång sen kommer det nog bara att rulla på och helt plötligt så är det jullov och sen är jag nästan färdig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela