fridadahlgrens

Fort går de

Publicerad 2013-04-18 16:48:54 i Allmänt,

Hinner knappt med hur fort dagarna går kändes som att det var måndag igår men tydligen är det Fredag imorn. Dagarna springer iväg och med det här tempot så är det snart sommarlov!
Hoppas verkligen det är fint väder i helgen så man kan koppla av med en bra bok i solskenet, annars vet jag inte alls vad jag ska ta mig till!
 
Annars då, nja det händer inte mycket just nu jobbar, tränar å planerar sommarlovet haha, om daniel bara hade en bråkdel av aning om vad jag vill hinna med i sommar så skulle han inte villa va med mig i sommar haha. Ne kasnke inte så hemskt men mycket ska vi hinna med!

Nu ska jag ta tag i ett litet sy projket innan det blir att byta om till finkläder och middag uppe på Bjärnfällan med en hög kollegor! Trevligt trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela