fridadahlgrens

Hemlängtan

Publicerad 2013-04-20 21:00:59 i Allmänt,

Alltid skönt med helg, men med två heleger här uppe så känner jag att jag längtar hem. Tror hemlängtan är större också för att våren och framförallt sommaren närmar sig med stormsteg. Känner att jag skulle vilja vara där jag mår som bäst hemma på Nydala med DB. Men förhoppningsvis så för framtiden med sig något bra till oss. Spenderade fredagskvällen med att söka jobb närmare Umeå så nu är det bara att hoppas att man åtminstonde blir kallad till intervju. Håller även tummen för att det skall dyka upp tjänster inom umeå, och om de gör de så är de ju verkligen inte säkert att man får den men hoppas kan man alltid!

Det är så mycket jag saknar  hemma i Ume, vänner, släkt, något så enkelt som att gå på bio eller att gå på stan haha, går liksom inte att jämföra. saknar även Innebandyn att ha nått att göra, kliar som attans i innebandy nerven. Men har man bara lite tur är man kanske snabbare tillbaks till  Ume än man kan ana! Bara hålla tummen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela