fridadahlgrens

Helgen

Publicerad 2013-03-26 21:22:37 i Allmänt,

Min helg var inte alls dum. Var på föreläsning på fredageftermiddag omkost och träning. Kom visserlien inte fram något jag inte redan visste. Men ändå kul att höra på en föreläsning av en av sveriges bästa inom sitt område. Helt klart värt pengen!

Sen blev det middag på Olles tänken var att "kolhydratladda" och se sveriges landskamp mot irland. Men tji fick vi, olles hade inte femman! Helt sjukt men sant, att en sportsbar inte kan visa en landskamp så de blev ingen fotboll men doch god mat och trevligt sällskap!
 
I lördags var de så dags för mitt mål, att åka Dundret Runt, 3 mil, och jag som knappt stått på ett par skidor. Men med stopp på varje kontroll och ingen stress så tog jag mig runt! Är så stolt över mig själv, med tanke på hur lite skidor jag ändå åkt så kan jag inte vara annat än nöjd. Men kan säga att jag var sjukt jäkla trött i kroppen sen. När mna inte har nån speciellt bra teknik så blir de pannbene som får ta de. Känner mig ännu trött i benen efter lördagen men att ha ont i ben och ljumskar är helt klart värt när jag klarade av de!

Nu är det bara en riktigt arbetsdag och en friluftdag kvar innnan lov och de ska bli så skönt att få åka hem på lov! Först några dagar i fjällen och sedan några dagar hemma med DB på nydala! Ska bli så skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela