fridadahlgrens

Tisdag

Publicerad 2011-08-09 12:13:01 i Allmänt,

Igår morse när jag kulle cykla till jobbet tittade jag ut på vädret och det var grått och bara några stackars små regndroppar som föll så ag tänkte att det skulle räcka med vindjacka och regnbyxor. Jo eller hur halvvägs så spöregnade det och jag såg ut som en dränkt råtta när jag kom fram. Sen var det uppehåll hela dagen ända tills, jo kl halv fem då jag skulle cykla hem. Var så där lagom glad och blöt när jag kom hem. Det känns verkligen att man är inne i sista jobb veckan nu. Tiden går så otroligt sakta, när man börjat räkna ner dagarna  till ledighet och allt känns så otroligt mycket jobbigare. Men som sagt efter idag är det bara 4 dagar kvar att jobba. Det kommer att vara värt när man får pengarna. inte för att jag tjänar storkovan men ändå

Har som bestämt mig för att jag ska köpa en ny mobil nu i höst måste ändå göra om abbonemnag snart även om jag verklgen inte vill tror jag ska föröska vara studnet så läänge som möjligt så man kan fortsätta skicka gratis sms :P Lutar mot att jag kommer att köpa en sony ericssson Arc eller sony ericsson ray tål att tänkas på! Tror dock på Ray lite mindre men lika bra som arc och den tål lite mer inte så jäklarns tunn :P

Blir nog en sån här när jag får lön!


Börjar inte förns tre idag så efter en välförtjänt sovmorgon tvingade jag mig ut på en löptur. Okade faktiskt mer än jag trodde så mina cykleturer är inte helt dumma. körde intervalleri uppförsbacke och avslutade med intervaller på plant underlag. Har ju inte kunna långlöpa som jag vill då ryggen har nått problem. Men intervaller brukar gå bättre. och det kändes faktiskt riktigt bra idag så imorn blir det nog ett liknade pass!

Ne nu blir det att slöa i soffan innan ag ska cykla iväg till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela