fridadahlgrens

Ännu en måndag

Publicerad 2011-12-19 10:30:11 i Allmänt,

Japp så var det måndag igen. Helgen har vart lugn och matchfri då vi flyttat på helgens match tils mellandagarna. Väntar ännu på svar om min rapport börjar bli nervös då det tar så lång tid börjar kännas som att jag har mmisslyckats totalt men jag får väl ha tålamod fast de är svårt!


Igår var jag och hälsade på kusin Johanna som är hemma över jul och fick så klart även träffa lilla Tor en mycket söt liten unge!
Tog även med mig en liten present till bebben :P

 

 

 

 

Igårkväll var vi över till Joel och Carro då Carro fyller år idag! Så vi fick väldigt gott fika men även varsin liten juleklapp som var väldigt uppskattad. Jag fick glöggmuggar!! så nu kan vi bjuda in på riktigt glöggmingel! Men Daniel fick ändå den klockrenaste klappen i form av ett jättestort Yatzy.

När vi var i turkiet nu i slutet av Sommarn så spelade vi Yatzy och varje gång så storförloradde Danne hur bra de än började så förlorade han alltid vilket inte alltid var så väldigt populärt så han är inte så positivt inställd till Yatzy, men nu har han ju fått ett eget så vi måste nog börja spela lite Yatzy igen :P


 

Efter att ha dammtorkat, dammsugit och torkat golvet så är lägenheten ren och fin och vi är redo att fira jul. Så innan det är dags att ta tag i att packa och bege sig mot övik så känner jag att jag är värd en liten paus. Sen tar vi med oss katterna och åker ner till övik en sväng!

 

Jag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela