fridadahlgrens

En dag som alla andra

Publicerad 2011-12-06 12:50:32 i Allmänt,

Jag har svårt att sluta tjata om denna snö :P men alt känns så mycket roligare nu när de är lite vitt på marken och det bästa är att det ska fortsätta vara kallt så förhoppningsvis så kommer det mera SNÖ!
Idag görs det inte många knop, väntar på svar från min handledare angående mitt ex-jobb och jag kan som itne skriva nått mer förns jag fått svar, såååå jag får lugnt vänta! Samma gäller med min rest uppgift har typ skrivit färdigt den men nåste få svar om vart jag skall skicka in den så mycket väntande nu :D
Ska ägna resten av dagen åt att baka lite och tvätta :D har redan bakat bröd, sen blir det nog mjukpepparkaka och så tror jag ska ge mig på att griljera en skinka och se om jga hinner med och sy lite med. Så tydligen har jag en fullspäckad dag!
Har snott åt mig lite banankartonger, har nämligen lite kaos i min tyggarderob så jag måste ordna upp oredan. Så min tanke var att spraymåla kartongerna svarta och strukturera min garderob via kartongerna åsså få kartongerna bo ovan på garderoberna. Kommer nog bli helt perfekt måste bara luska ut vart jag kan spray måla fem banankartonger :P
Just nu står de bara i gästrummet och är lite ivägen men det finns iaf en i vårt hem som älskar att de bara står tomma på golvet...
Rör inte min låda är vad den här blicken säger :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela