fridadahlgrens

Vad skall man göra idag...

Publicerad 2011-12-08 09:08:36 i Allmänt,

...ja, vad ska jag ha för mig idag den som det visste. Har fortfarande inte fått nått svar om mina rapporter så jag känner att de kan vila lite till. På måndag får det bli nya tag och en vecka att slutföra de påbörjade projketen! Idag har jag lust med att städa upp i vårt gästrum men för de skulle jag behöva spraymåla kartonger och var kan man göra de? Känns inte riktigt som att man kan göra det på innergården, eller? ska nog åka och köpa färgen iaf! :D

Annars vet jag inte alls vad jag ska göra, ta en långpromenad i vintervädret måste jag hinna med :D man ska njuta av snön när den väl är här!

Vill ha sånna här fina vinterdagar i vinter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela