fridadahlgrens

En än gång måndag

Publicerad 2011-11-14 16:16:41 i Allmänt,

Helgen bara springer förbi så var det dags för ännu en ny måndag och en ny vecka!

Fredagen var lugn och mysig hängde med Lucy och vi fastandde i lite nostalgi, de är ju sanrt tio år sedan vi gick ut nian så vi satt och lyssnade på musik som var populär då haha  shit va tiden går fort på den tiden så satt man ju framför radion och väntade på att ens favorit låt skulle komma så man kunde spela in den på sitt bland band!  de var tider de!

I lördags så var det dags för match igen, ännu en vinst kunde inkaseras och upp i serieledning inte illa! På lördagkväll bjööds det på gomiddag hos Olle och Gina en väldigt trevlig kväll! Sen i söndags åkte vi hem till Norrfors det var ju trots allt Farsdag, måste ju fira pappsen på den viktiga dagen! :D

Vad har jag mer hunnit med att göra, hmm jo jag har sytt lite barnkläder, min kära kusin Johanna har nu fått sin lilla pojk så jag tyckte det var dags att börja knåpa ihop lite saker! Jag sydde en bebisbody väldigt söt blev den men sen så blev det även en till min andra kusin och deras lilla pojk Viggo kunde likosm lite låta bli, de är så roligt att pyssla på med symaskinen!


Den första bebisbodyn! sjukt söta små apor!

så här blev den till viggo. Blev en tidig födelsedagspresent tänkte

man vet aldrig om man hinner annars!

blev även ett par byxor till!

 

Det blir nog mera sånt här nu, kan ju inte hålla mig ifrån det är ju som sagt så otroligt roligt att ha något att pyssla på med, desutom blir det ju så sött!!

Sen har jag ju glömt att visa mina nya glasögon har ju haft dem nån vecka nu så nu börjar jag känna mig riktigt bekväm idem.

 

kanske inte den snyggaste bilden på mig men den får duga haha

 

Har suttit hela dagen och läst och skrivit kommentarer till en rapport, imorn är det nämligen dags för mitt opponering då ska man ha hunnit hälften. Känner mig rätt i fas med mitt arbete men får se efter imorn om jag blir total sågad :S svårt att veta hur duktig man ärpå sånt här när man aldrig gjort de förr. Har desutom bara hunnit med att läsa den som jag ska opponera på men jag borde ha läst den andra med men efter en heldag med att stirra in i dataskärmen så känns mitt huvve helkonstigt.

Nu blir det nog bara mat och sen en promis måste ha lite frisk luft sen får jag se om jag orkar läsa igenom den andra rapporten!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela