fridadahlgrens

Första advent

Publicerad 2011-11-29 11:35:45 i Allmänt,

Sjukt vad dagarna går fort hinner liksom inte med mig själv eller allt jag ska göra, förstår inte riktigt att det var första advent i söndags nu är det ju faktiskt jul på riktigt! Nog för att jag har haft julstämmning här hemma lite längre men ändå nu är det liksom ok att tända adventsljusstakarna och baka julgodis :D

Iaf så ska denna vecka gå i pluggets täcken, måste säga att jag faktiskt är lite nöjd  över mig själv, det har flytit på riktigt bra igår och idag så nu är jag inne på att försöka hitta på en titel till mitt arbete så man kan väl säga att jag är klar :D Så nu är det dags att sätta sig in i en ny rapport ska ju skriva om Min AUO 1 rapoprt lika bra att börja kanske jag hinner göra den innan jul med de skulle vara sjukt nice!

I lördags hade vi match i skellefte och tre poäng tog vi med oss hem! Sjukt jag skönt! i söndags så var vi och såg Twilight med joel och Carro. BRA FILM! längtar tills den sista delen kommer!

Känner mig rätt färdig med pluggandet för idag så jag tror jag skall baka bröd och lussebullar bara för att jag kan!








slog in någa klappar igår, blev vitt papper i årblev faktiskt riktigt fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela