fridadahlgrens

Fortfarande ingen snö....

Publicerad 2011-11-30 10:19:51 i Allmänt,

...jag vet det är ett evigt tjatande om denna snö. Men jag kan verkligen inte tänka mig en jul utan snö. Att få springa runt i djupsnön och göra snöänglar, snö lyktor och bara kasta snö omkring sig. Sånt gör mig lycklig!!  Jag vill leka i snön! Allr blir så mycket lättare när de är vitt på backen! Det  är liksom inte samma sak utan denna fascinerande vita flingorna som kommer som en skänk från ovan när de väl behögar komma och jag tycker verkligen att det är på tiden att de faller ner nu!!!!

Men i brist på snön så lyssnar jag konstant på julmusik och intelar mig att det är vitt ute varje gång jag tittar ut genom fönstret! Jag längtar som tusan att få åka upp till fjällen, åka skoter och skidor!!! När jag blir stor ska jag alltid fira jul och nyår i fjällen så det så!!

vars är denna underbara snö???

 

 

Eftersom att jag är färdig med min stora rapport så belönar jag mig själv med en ledig dag och åker ner på stan och fixar lite saker och imorn tar jag tag i att skriva min AUO 1 rapport pice of cake max åtta sidor med 1½ radavstånd de borde gå fort bara jag hittar nått att skriva om haha!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela