fridadahlgrens

Löptur

Publicerad 2011-11-09 17:10:49 i Allmänt,

Har ju inte kunnat vart ute å springa då jag har fått så jäklarns ont, typ som mäjltugg fast mycket ondare åsså har de suttit högre upp än vad mjältugg gör. Men fick höra när jag var och fixade till min rygg att min stelhet i bröstrygg hörde ihop med att jag fick ont när jag var ute och sprang. Jag kunde inte ens springa två kilometer utan att dö av onthet. Sjukt drygt då man vet att man verkligen orkar mer men det går itne för att man har ont. Men har ju vart två gånger hos kiropraktikern som har  fixat och donat med ryggen. Det har kännts bra på innebnadyn så idag provade jag mig på en liten löptur.

Hade som mål att ta mig runt på min fem kilometers slinga, vilket jag gjorde utan problem orken finns absolut där men det bästa av allt var att jag inte fick ont utan kunde bara springa på utan att behöva ha ont!! Wohooo!!!!!



sägs ju att man blir tant när man fyller 25
så det här måste ju ha vart jag idag då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela