fridadahlgrens

Motgång...

Publicerad 2011-11-22 14:42:38 i Allmänt,

Är ju inne på sista kursen och egentligen är ju som det här det sista jag har kavar att göra innan jag är färdig. Men nu verkar det som jag kommer behöva läsa om en kurs i vår. Tyvärr har jag bara mig själv att skylla, har haft en släpande kurs sen typ förtsa terminen. Men eftersom det bara en sex poängs kurs och jag fått godkänt i alla andra kurser så har den som aldrig vart ett problem för mig. Så jag har helt enkelt glömt bort den, inte haft en tanke på att jag inte är godkänd på alla kurser.

Pratade med studievägledaren idag hon skulle se vad hon kunde göra, eller helt enkelt i värsta fall att jag måste läsa om kursen vilket jag inte alls ser framemot sätter mig hellre bara ner  och skriver en ny rapport det känns bättre än att läsa om hela kursen men men. Som tur var så om jag måste läsa om den så var det bara praktik och rapport som skall göras. Vi får väl se, framtiden får utvisa vad som händer. Men helt klart sjukt dåligt av mig, så ett råd till alla som pluggar, se till att klara alla kurser!!

och inte nog med detta, så alla roliga kurser jag sökt och verkligen ville läsa till våren dom är inställda!! så nu läser jag bara 15 poäng istället för 30... jäkligt surt när jag verkligen sett framemot att läsa idrottskurserna men jag får väl hitta nått annat att läsa eller så får jag helt enklet se till att jobba jobba jobba, borde ju vara lätt att få vicka lite som lärare kan man tycka hehe

Med en positiv intsällning så löser sig det mesta var det inte så!  Nu ger jag upp för den här dagen och ägnar mig åt att sträcka på ryggen och vänta på att de ska bli Innebandy träning ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela