fridadahlgrens

Plugga, julklappar och en promis

Publicerad 2011-11-23 12:41:31 i Allmänt,

Har som mål att försöka skriva en sida per dag för att mitt skrivandet skall gå famåt, kan väl inte säg att det har gått klockrent för då skulle jag ha vart färdig för länge sen! Men det är skönt att ha ett mål med varje dag och vecka för annars skulle jag nog inte få mycket gjort! Idag känner jag så att inspirationen inte riktigt finns men jag har ändå lyckats knåpa ihop lite över en sida så jag känner att jag kan ta ledigt med gott samvete resten av dagen hehe

Nu längtar jag tills på fredag får då får man CSN och lön! nog för att alla pengar kommer försvinna på en gång efter hyra och Studentski är det nog inte mycket kvar. Men skitsamma för då ska det köpas julklappar! Älskar klappar älskar dem nästan mest när jag får slå in dem gillar verkligen att pyssla med paket! jag älskar enkla inslagna klappar fast gjorda med lite kärlek jag gillar när man ser att man lagt ner lite tid även på utsidan av paketet. I år har jag tänkt mig nått i den här stilen...


Fast med röda band och kanske ge mig på att lacka dem, vet att mamma ska ha en sån lackstämpel hemma! De är nästan det roligast att få slå in klapparna haha  jag kan inte vara riktigt normal jag vet!

Nu ska jag ta mig en promenad ner till bibblan och låna och lämna tillbaks lite böcker, sen blir det nog en löptur om jag ids :P ska ju hinna baka bröd med vilken oerhört jobbig dah de här blev helt plötsligt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela