fridadahlgrens

Travdags

Publicerad 2011-11-10 12:54:35 i Allmänt,

Inte gör jag det jag borde göra iaf! sjukt va tråkigt och segt det är att plugga!

Jag började denna dagen istället med att ta en morgonpromis med Lucy, alltid lika trevligt att få gå å prata lite! Sen fick jag ett ryck och bakade lite bröd! har hittat en väldigt enkelt men framför allt väldigt gott bröd att baka! Det bästa av allt är att de bakas på bikarbonat så de behöver inte jäsa och sen så bakar man det i långpanna så det blir mycket bröd på liten ansträngning det gillas!! MUMS helt enklet!

Sen funderad jag i en minut om jag skulle orka öppna dokumentet och skriva lite och svaret blev neeeeeeee, så jag städade lägenheten istället! så nu är det rent och fint här hemma plus att det luktar nybakat bröd! Känner mig otroligt duktig trots att jag inte alls gjort de jag ska men så är det ibland.

Så mycket mer plugg blir det inte idag heller för nu väntar vi på Dannes pappa som ska ta med oss på..

 

Tydligen är han delägar i nån häst som ska springa så vi ska följa med och titta lite, är ju inte specielltintresserad men allt slår att sitta hemma framför datorn och plugga haha börjar  nog bli lite sjukligt less på det jag gör så tur att när de är färdigt så behöver jag inte göra de nå fler gånger!

Som sagt nu blir det trav får hoppas hästen vinner!

Hoppla, hoppla hästen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela