fridadahlgrens

En fredag i all enkelhet

Publicerad 2011-10-21 16:50:26 i Allmänt,

Började dagen med en härlig promenad runt Nydalasjön med Louise, härligt väder och härligt sällskap, dagen kunde knappasst starta bättre, kände mig full av energi och tänkte att nu jäklarns ska det skrivas. Blev inte riktigt så...

Jag kan verkligen itne koncentrera mig på plugg på fredagar. Sen så börjar jag känna mer och mer att det är så mycket lättare att plugga när man faktiskt har nått att plugga på. Hårdfakta liksom saker man bara ska kunna typ glosor, börjar bli måttligt less på detta skrivandet och just nu sä känns det som att det äldrig kommer att bli klart eller att de kommer att gå bra stor SUCK! Nästa vecka gäller det verkligen att bita ihop och få ihop skiten så det blir gjort annars kommer veckorna springa iväg alldels för fort!

Jag och Danne tog en cykeltur ut på InterSport istället, Danne inhandlade en ny vinterjacka och jag var smakprov på vägen så stannande vi till på ohlssonstyger med. Som sagt så har ju Daniel blivit morbror igen så jag har fått för mig att jag ska sy något litet fint. Men iaf jag var egentligen bara ute efter lite bruntrikå som jag skulle matcha med ett annat tyg som jag redan hade hemma men de slutade med att jag hade med mig grönaflodhästar och helgrönttrikå till de, hehe. Så nu har jag en bra liten samling på barntyger så imorn blir det nog att leta lite mönster och börja sy desutom så finns det ju fler i min närhet som snart ska få en liten så det finns gott om barn att sy till! :D




Flodhästar och apor plus att jag någonstans har några ugglor med!
Verkligen dags att börja göra någonting av detta!!

Sen har jag hunnit med att vara en sväng hos opikern med, mamma skulle köpa nya glasögon så hon ville ha med mig som smakråd. Det är fasen inte lätt att välja glasögon det finns så många olika och många fina samt i en herranss massa färger! Men efter många om och men så hittade mamma två par som hon skulle ha och när man står där och hjälper till som samkråd så kan man inte låta bli att prova själv, så innan vi var därifrån så hade även jag beställt ett par glasögon! Skulle ta två till tre veckor innan dem kom ska bli spä'nnande då ska jag börja använda glasögonen lite mer!

NU håller jag typ på att hungra ihjäl så jag ska hitta mig nå mat och invänta Daniel sen blir det film och idoli soffan hela kvällen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela