fridadahlgrens

En helt vanlig onsdag

Publicerad 2011-10-19 12:28:20 i Allmänt,

Känns som att jag har typ tre ton snor i näsan, men annars så är de bra! Lite snor har ingen dött av och hellre den en ont i halsen och hosta!  Kankse inte de smartaste att träna igår men så länge man inte har feber eller ont i halsen så är det ingen fara, kan ju inte bli sämre :P

Tycker jag har vart duktig idag har skrivit nästan tre sidor på resultat delen, så nu har det börjat gå framåt igen, vilket känns otroligt skönt har vart väldigt trögt ett tag nu. Så imorse när jag vaknade kände jag mig till och med lite peppad, så idag har det sett ut så här hela förmiddagen...



Blocket, vattenflaskan och datorn mina tre bästa vänner :p


Nu ska jag ta och byta om och bege mig ner mot universitetet för att ta en fika med, Lina, Vickan och Lucy! Ett trevligt avbrott mitt idagen! :D




Bara för att de är så söta när dom äter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela