fridadahlgrens

Ingen kontinuitet här inte

Publicerad 2011-10-25 19:43:36 i Allmänt,

Dåligt med uppdateringar , men ibland finns som inte lusten att skriva nått!
Har i dagarna färdigställt lite bebiskläder och sytt lite annat bara för att ha nått annat att koncentrera min på än att bara skriva exjobb. De är sjukt mycket roligare att sy saker!
Har inte ens gått en vecka sen jag beställde mina nya glasögon ocg är redan övervänt, tjejen med tålamod!
Har känt mig väldigt gamal på sitonde då ryggen börjat ge sig till känna så tillslut så tvingade mamma iväg mig till kiropraktikern. Välbehövligt ja, Dyrt ja! Kommer behöva minst två gånger till för att de ska släppa men får tänka positivt att det blir bättre för framtiden. Så idag blir det att vila från ib träningen så ryggen får vila!
Har börjat planera julklappsinköpen, jag älskar allt som har med jul och vinter att göra så bring it on jag är redo!
Ge mig massor med minusgrader och sjukt mycket snö så blir det här en bra vinter! Jag vill köra skoter och åka bräda och vara allmänt cool i skidbacken! dricka varmchoklad, spetsad och ospetsad MUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela