fridadahlgrens

söndag

Publicerad 2011-10-17 10:10:17 i Allmänt,

Var på 25års fest i lördags, riktigt trevlig sådan med. Sen så hamnade jag på AllStar och hade kanske den roligaste kvällen ute på väldigt länge, träffade Sara, Fanny, Malin och Sofie va verkligen inte igår jag träffade dem och det var så himla kul!

Så igår gjorde jag inte många knop, desutom att Danne hade vart nykter på lördags så det var jag som var bakis hör verkligen inte till vanligheterna, de brukar vara tvärtom! Men trots allt så måsse jag inte alls så farligt dåligt vilket var väldigt skönt!

Umeå City bjöd på inträde till sin match igår så jag fick med mig Daniel på hans första SSL match, han är lite emot innebnady, hockey nörd som han är! och så här i efterhand så var det inte den bästa matchen att gå på när jag hade tänkt att övertyga honom att det är en rolig sport.  Umeå city storförlorade men trots allt så var vi kvar nästan ändå tillslutet. En trevlig söndag kväll helt enkelt!

Dock så har förkylningen brytit ut känner att jag har ont i halsen och snorig, vill inte vara sjuk vill vara frisk!!!!
dagens mål är att skriva resultat, så skrivadet går framåt så dags att klara av dagens mål! Mot skrivandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela