fridadahlgrens

Torsdag, en dag som alla andra

Publicerad 2011-10-27 13:34:00 i Allmänt,

Igår var jag ju som sagt jag och Carro på ett nytt pass, Träningsvärken i magen är inte att leka med idag sjukt länge sedan jag har haft så ont i både rygg och mage pga träningsvärk!

Fick med mig Daniel på Innebandy igår, derby mellan Dalen-IKSU. Tur att det var en bätttre match den här gången annars ahde jag väl blivit strypt eller nått haha. De slutade med IKSU vinst tillslut. en lagom underhållande match att se på en onsdag kväll!

Idag har jag forstatt att röra fläsket igen! Tog morgonpromenad med Danne sen så blev de frukost och vidare till IKSU för ett pass med Indoor Walking med Carro. Vi är så hurtiga den här veckan haha! Tycker dde låter så töntingt med Indoor Walking men det var faktiskt ett riktigt bra pass. JÄklarna vad jag svettades och fick ta i, lika slut som efter ett spinning pass! Blir nog fler sådana pass då kiropraktikerna sa att just spinning inte var så bra för min rygg så de var ju bara bar att jag hittat nått annat!

Känner mig helt slut i kroppen tror jag ska ta mig en power nap innan middagen så jag okar med Innebandy Träningen med!

Fortfarande så vill jag ha mina nya glassögon tiden går så sakta när man väntar på nått!!

Imorn är det fredag igen då är de en heldag på jobbet sen idol! spelledig i helgen! danne ska tävla på Lördag, ska titta på den sen blir det utgång!

Ne nu ska jag göra ett städryck sen sova en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela